
M’ha costat elaborar l’activitat ja que s’havia d’entendre què se’ns demanava:
- Revisar el debat
- Observar les argumentacions elaborades pels companys i buscar relacions
- Elaborar un cmap on uníem els 2 o 3 mapes amb el fil d’argumentació i les premisses.
- Pujar el mapa a l’espai de cmap
- Fer un petit informe
- Revisar el debat
- Observar les argumentacions elaborades pels companys i buscar relacions
- Elaborar un cmap on uníem els 2 o 3 mapes amb el fil d’argumentació i les premisses.
- Pujar el mapa a l’espai de cmap
- Fer un petit informe
Quan he elaborat el cmap, he trobat adient, ja que havia fet la unió dels tres mapes per elaborar un quart, que tots sortissin reflectits en el mapa que vaig pujar a l’espai “cmaps compartits als llocs”, per observar les relacions que podien existir entre ells.
Per contestar al petit informe, penso que les respostes han estat les adients, tot i que, la primera pregunta possiblement és la més extensa ja que he volgut deixar en constància quines han sigut les aportacions de les meves companyes.
Per contestar al petit informe, penso que les respostes han estat les adients, tot i que, la primera pregunta possiblement és la més extensa ja que he volgut deixar en constància quines han sigut les aportacions de les meves companyes.

Per acabar, voldria destacar que per fer totes aquestes reflexions, i després posar-les en pràctica com és amb el cas del model Toulmin, han intervingut una sèrie d’elements perquè hi hagués un aprenentatge significatiu, com el fet de partir d’unes pròpies experiències, relacionar-les amb els nous conceptes i finalment modificar els esquemes per poder aplicar el nou coneixement a noves situacions i nous continguts.S’han complert les dues funcions de l’aprenentatge: la significativitat lògica (estructura interna) i la psicològica (el fet de poder establir connexions amb el nou contingut i els coneixements previs).
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada